Anuntat in anul 2013, Divinity Original Sin este un joc RPG isometric pentru Windows, Mac si Linux, in scopul ca Larian Studios se vor extinde in scopul folosirii banilor obtinuti prin Kickstarter. Campania avea ca scop initial 400 de mii de dolari, ce vor fi dati echipei de dezvoltare pentru a le da jucatorilor mai multe alegeri, misiuni, puzzle-uri, zone de explorat, NPC-uri, creaturi si multe altele.
Nu am jucat prea mult din seria jocurilor Divinity, dar Divinity : Original Sin mi-a trezit foarte mult interesul. In cele din urma cei de la Larian Studios au reusit sa stranga 500 de mii de dolari, iar dezvoltatorii vor include o locuinta noua pentru caractere si membrii party-ului. Jucatorii vor putea de asemeni sa depoziteze obiecte si sa lase in urma membrii ai party-ului de care nu aveti nevoie.
Initial jocul trebuia sa fie lansat saptamana aceasta, dar a fost amanata. Studioul vrea sa implementeze lucrurile pe care jucatorii le-au recomandat in feedback-ul din Steam Early Acces si Kickstarter.
Cei de la Larian Studios vor sa implementeze lucruri precum ciclul noapte zi, rutine pentru locuitorii satelor si a fost nevoie sa puna echipa sa refaca multe lucruri de scripting si sa le faca case de locuit oamenilor.
Toate aceste schimbari vor face cu siguranta jocul mult mai bun, iar amanarea cu cateva luni pentru a fi siguri ca totul este realizat bine si terminat nu e niciodata o idee rea. Nimeni nu si-a amintit vreodata ca cineva sa fi amanat vreun joc, iar acesta sa fi fost un lucru rau.
Toata lumea tine minte o lansare de anvergura mare a jocului si mai multi jucatori vor fi determinati sa vrea sa incerce acest joc, daca le sunt oferite destul de multe detalii picante.
Indiferent cand va fi lansat, Divinity : Original Sin, pare un joc promitator si interesant si mi-ar face placere sa-l incerc de indata ce apare.